Hoe krijg ik mijn beeldscherm PC terug juist ??

Ik heb per ongeluk op het knopje "auto" gedrukt op mijn beeldscherm, waardoor het blijkbaar naar beneden is gegaan en mijn taakbalk net onder mijn gezichtsveld zit, en ik boven een zwarte balk heb. Hoe kan ik dat terug juist zetten ? Ik heb al terug opgestart, alsook geprobeerd via het knopje "menu" van mijn beeldscherm, maar dan krijg ik het amper 2 mm terug naar boven geplaatst !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geef even merk en type

Antwoorden (1)

Probeer eerst even een andere resolutie in je beeldscherminstellingen in te stellen. Druk weer op auto. Grote kans dat je monitor dan weer omhoog springt. Schakel dan weer om naar je oude resolutie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb elke schermresolutie geprobeerd, jammer genoeg was dat niet de oplossing.
Iemand anders nog een idee ?
(Het scherm is een Samsung - Syncmaster 2223NW)