Kun je de videokaart van je laptop upgraden?

Het gaat om een Toshiba Satellite Pro S300-10J.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dan hangt ervan af. heb je een onboard videokaart of een "losse". Verder is afhankelijk dat je wel genoeg ruimte hebt in in je laptop om de nieuwe kaart te plaatsen.
Meestal is dat het hekelpunt waardoor je niet kunt upgraden want de videokaarten worden tegenwoordig ook steeds groter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Simpel antwoord: van sommige wel, van sommige niet..

Toegevoegd op 27-05-2009 23:35:59
ps. veel videokaarten kun je ook overclocken.. alhoewel dat wel meer warmteontwikkeling tot gevolg heeft..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er ook een externe videokaart aanhangen.
Daar heb je wel een ExpressCard slot voor nodig op je laptop. Alleen wat modernere laptops hebben dat.
AWM
14 jaar geleden
Ik raad je aan om contact op te nemen met Toshiba hiervoor. Fabrikanten als Toshiba, Dell etc. zorgen meestal ervoor dat er niet/nauwelijks aanpassingen gemaakt kunnen worden in de systemen, behalve door hunzelf natuurlijk.