wat is het nut van een Belkin Router,Wireless,Surf router?

ik heb nu 54mb draadloos internet, wordt het door een dergelijke router sneller?

Toegevoegd na 14 minuten:
(excuses, bedoel 54 Mbps)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (3)

Nee, niet je internet, alleen verbindingen draadloos tussen pc's in huis worden sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
En als je nou 100 Mb internet hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, dan zal je voordeel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit staat er bij de uitleg van de belkin router: Grote snelheid en dekking, met een bereik dat eenvoudig jouw huis dekt. Verkrijg de hoogste snelheden voor al jouw draadloze activiteiten. 802.11n-technologie geeft jou snelheden tot 300 Mbps, dat is vijf keer sneller dan G technologie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
300Mbps, haal je alleen in huis tussen de diverse pc,s
54 Mb draadloos internet is een hele vreemde waarde.
Je hebt 54 Mb Wifi. Dat zegt nog niets over de snelheid van je internettoegang.
AWM
13 jaar geleden
Ja, omdat je de 54 Mbs niet zult halen. Vaak is het niet meer dan een tiende van die waarde. Een router met een n-klasse wifi-adapter hoeft niet meer dan € 40,- te kosten.