JA en Nee. Er was de Ipad 2 Maar toen kwam dus deze ( next generation) officieel heet hiij The New Ipad. en niet de Ipad 3!
De Ipad 3 is nog niet uit. Net zoals de Iphone 5 niet uit is. Maar na de Iphone 4 de 4S was uitgekomen.
Dus nog even wachten op de echte 3 ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
next generation is third generation) je had Ipad ( dat was wat ze nu ipad 1 noemen) toen de Ipad 2 ( de officiele naam) en toen the new Ipad.( officele naam)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is (waarschijnlijk) iets anders. Waarschijnlijk zullen alle volgende iPads altijd weer "de nieuwe" iPad zijn, net zoals bij een geupdate Macbook/Mac Pro het "de nieuwe" Macbook/Mac Pro genoemd wordt. Als er een iPad 3 zal komen had dit wel de iPad 2S oid genoemd worden. De iPad 3 zal dus nooit komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat denk ik niet. Officieel heet hij misschien geen 3 maar dat is het zeker wel. Omdat hij niet zo heet hoeft hij dat niet te zijn. Dat noemen we een facelift en dat is net als bij 1 en 2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt: omdat hij niet zo heet hoeft hij het niet NIET te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een onzin zeg. Ga naar de apple site en lees! wat ze verkopen: Buy iPad Now
Compare iPad models Buy iPad 2. Starting at $399 ( dit is de oude vorige ipad 2 dus! zie link: http://www.apple.com/ipad/ En wat wikipedia zegt ( die halen hun bron niet van betweters maar van de source zelf. Apple in dit geval! iPad (3rd generation)From Wikipedia, the free encyclopediaJump to: navigation, search iPad The 3rd generation iPad
Developer Apple Inc.
Manufacturer Foxconn
Product family iPad
Type Tablet computer
Release date March 16, 2012 (2012-03-16)[show]United StatesCanadaUnited KingdomFranceGermanySwitzerlandJapanHong The third-generation iPad (announced as "The new iPad", colloquially sometimes known as "iPad 3")[5][6][7] is a tablet computer designed, developed and marketed by Apple Inc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit spreekt je eigen antwoord tegen. De Ipad 3 is nog niet uit. The new iPad", colloquially sometimes known as "iPad 3" Waar je vandaan haalt dat de "echte" iPad 3 nog uit moet komen is me dus een raadsel. Jouw voorspelling: iPad
iPad 2
(the new) iPad (3rd gen)
iPad 3
....? (Als je het anders in je hoofd hebt moet het zeggen, maar dit zou absurd zijn als je dan later een rijtje maakt aangezien je "the new" niet meer kan gebruiken en het rijtje er ook raar uit zou zien als je iPad (3rd gen), iPad 3 zou hebben iPad 3 zou dan wat zijn 4th gen? Mijn voorspelling iPad
iPad 2
iPad (3rd gen)
iPad (4rd gen)
iPad (5th enzovoorts) Waarbij de generatie vooral door media/gebruikers nog gehanteerd zal worden en eigenlijk niet door Apple. Zoals je dus ook bij de Macs ziet, daar wordt sinds ze op Intel overgestapt zijn ook geen nummer meer gebruikt zoals je wel eerst bij de G2/G3/G4/G5 zag. Kun je even beschrijven wat je precies "onzin" vindt. In mijn opinie is de iPad 3 moet nog komen juist een vreemde opmerking.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.imore.com/ipad-ipad Het is dus ook niet "The new iPad" maar: the new "iPad" waardoor jouw voorspelling dus echt: iPad
iPad 2
iPad
iPad 3 zou worden. third gen ipad of ipad (3rd gen) wordt niet door Apple gebruikt op hun site (niet dat ik het zie).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou zeggen ga lekker naar de states ( zit ik 1-2 keer per maand en bezoek een willekeurige aple store van NY tot LA. en hoor ze zelf praten over the ipad 3rd gen. the new ipad en daarnaast de ipad 2 en de ipad. ( wat de ipad 1 is) word zo moe van die lui die alles van internet horen en denken te weten... Ondertussen is er maar 1 ding juist en dat is het is er pas als APPLE het aankondigt! noet eerder en op geruchten geven ze geen commentaar! simple as that
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wie dan ook waar dan ook wat dan ook zegt is geen bewijs dat het zo is. Net zo min als jouw bewering dat er nog een iPad 3 uit gaat komen. Hiermee ben je het zelf blijkbaar ook eens getuige deze zin: Ondertussen is er maar 1 ding juist en dat is het is er pas als APPLE het aankondigt! 1.Waar haal JIJ dus de wijsheid vandaan dat er een iPad 3 uit gaat komen? Dat men in een winkel* of waar dan ook spreekt over iPad (3rd gen) is om niet in de war te raken met de originele iPad. Je kan de iPad (3rd gen) ook niet altijd "the new iPad" blijven noemen aangezien dat een lachwekkende situatie oplevert als er weer een nieuwe iPad uitkomt. 2.Geef eens aan wat het rijtje gaat worden volgens jou: iPad
iPad 2
iPad (3rd gen)
... Kan je deze twee vragen beantwoorden? *Het is niet ongewoon dat men juist in de beroepsgroep zelf een verkeerde term aanhoudt voor een product, zo praat iedereen, ook in de bouw over een http://nl.wikipedia.org/wiki/Stanleymes ook als dit niet een mes is gemaakt door de firma Stanley(gereedschapmes is de juiste benaming). Of in de elektronica waar men S-VHS kabels verkoopt terwijl dit S-Video kabels zijn. http://hometheater.about.com/od/hometheatervideobasics/qt/svideovssvhs.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon een nieuwe versie maar ze noemen hem niet meer 3, 4 of 5. Dat begint te eentonig te worden en gaan mensen wachten tot het volgend model. Uitstellen want er komt immers toch een nieuwe wat je nu maar moet afwachten.

Andere antwoorden (2)

Er bestaat geen iPad 3. Apple is waarschijnlijk gestopt bij de iPad serie om ze te nummeren, net zoals ze dit niet doen bij iMacs/Macbooks/Macs. Als iemand over de iPad 3 praat heeft hij het (foutief) over de nieuwe iPad.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om je vraag dus te beantwoorden ja in spreekvorm is dat hetzelfde.

Toegevoegd na 2 uur:
Bron toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna wel ja, maar de processor is groter dus heb je meer geheugen. Dus kun je bijvoorbeeld ook meer apps opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh...bu.h..duh.. laat maar.