Mijn iMac herkent opeens mijn Samsung externe schijf niet meer, wat kan ik hier aan doen?

Ik heb al van alles geprobeerd schijfhulpprogramma, ontkoppelen en de computer opnieuw opstarten en dan weer aansluiten, de stroom eraf etc. Maar niks helpt. En nergens kan ik ook een goed antwoord vinden op mijn vraag. Een heleboel van mijn bestanden staan er namelijk op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Probeer hem eens aan een andere pc te verbinden. Als hij het daar wel doet dan ligt het aan je iMac maar anders aan je harde schijf dan zou je het beste even met Samsung kunnen bellen.