Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik deze router achter een ziggo modem zetten?

Ik krijg binnenkort Ziggo, en daarbij ook een wifi/modem van Ziggo. Maar ik heb vaak gelezen dat de modems van Ziggo niet zo goed presteren en vaak uitvallen. Daarom wil ik, mocht dat ook bij mij voorkomen een router kopen en de modem van Ziggo in Bridge-modus zetten, is dat mogelijk met deze modem? http://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer-c2-wireless-ac750-dual-band-gigabit-router-300-450-mbps/9200000025529758/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d1%26itm_id%3d9200000025529758%26itm_role%3din

Ik heb ook vaste telefonie van Ziggo, kan ik die dan gewoon aan de modem van Ziggo laten zitten?

8 jaar geleden
in: Hardware
933

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat heb ik ook. Mijn eigen router (Cisco) die als enige in de Ziggo router zit.

Toegevoegd na 56 seconden:
De Ziggorouter krijg je standaard aangeleverd in de juiste stand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Plus, maar: "aangeleverd de in de goede stand"?
Ik heb wel expliciet gevraagd om hem in de bridgemode te zetten.
Dat was nodig omdat ik een server op mijn computer heb draaien. Voor normaal gebruik is dat niet nodig. Ook niet als je er een router achter zet.
paulus811
8 jaar geleden
Plusje vergeten Reddie ;-)? Krijgt WasMaes m van mij.
Eric1993
8 jaar geleden
Moet ik de modem van Ziggo dan perse in Bridge modus zetten?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding