Is dit een goede Laptop voor gamen?

Is de HP Pavilion g6-2051sd een goede laptop om op te gamen? Daarmee doel ik niet op toetsenbord en scherm maar op snelheid. Als iemand voor deze prijs: € 550 Een ander goed alternatief weet hoor ik dat graag.

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/laptops/hp-pavilion-g6-2051sd-laptop/C31_6F4_6F4_747838/?cm_mmc_o=sbwlLwAybTCjC2BF5AfwywEfwkwgBFCjC1z5fB5vNbEgtBuTyBfwyCjCISIoNo&cm_mmca1=321456-0DD9DE3F-B3C6-4E5A-A695-7DD4905FF653

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt ervan af welke/watvoor games je erop wilt spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Games zoals GTA IV En Skyrim mischien ook Call of Duty
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nee, dat gaat nooit lukken met een budget van 550 euro , dan kom je al gauw op een bedrag van 1000 euro voor een laptop. Ik adviseer dan inderdaad een budget game pc. Maar als je daarvan ook nog randapperatuur moet kopen ben je alsnog redelijk duur uit.

Antwoorden (1)

Voor een prijs als dat kun je beter een pc kopen. Over het algemeen zijn laptops namelijk niet gemaakt voor games. De meeste computers kunnen vaak wel 2 tot meer games tegelijk aan!
Bronnen: