Waar kun je zelf een pc samenstellen, online?

Als ik een pc wil samenstellen, helemaal naar mijn keus, onderdeel voor onderdeel, waar moet ik dan wezen (voor redelijke prijzen)? De meeste bedrijven bieden kant en klare systemen af, maar die zijn nooit zoals ik het wil.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Het beste antwoord

Alternate.nl heeft ook een goeie PC builder, je kunt natuurlijk ook hier je PC samenstellen en vervolgens kijken of je dezelfde onderdelen elders goedkoper kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

norrod, heb ik goede ervaring mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ik al een tijdje niet meer langs geweest. Wist niet dat zij ook gebruik maken van een configurator. Bedankt +1
zelf ben ik ook zón samensteller mij lukte het een aantal malen op de in de link staande site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan dan je op deze site terecht succes!
http://www.computercentrum.nl/systeemsamensteller/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat je vlak bij de duitse grens woonde.
Kijk daarom eens op conrad.de.
Het schijnt dat de onderdelen in duitland bijna de helft kosten,dan hier in nederland.
Alleen je moet een adres hebben waar je ze in duitsland naar toe kunt laten zenden.
Ik woon in zevenaar vlak bij de duitse grens.
En alle jongens die zelf computers bouwen adviseren om ze daar te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens bij cd-romland in Breda. Is gespecialiseerd in het bouwen van computers en je kunt zelf ook onderdelen kopen om een computer in elkaar te zetten:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alterneer heeft een hele speciale builder die makkelijk te gebruiken is. Alles word nagecheckt en of het ook wel veilig is om die keus te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dell.nl of sony.nl