Mijn laptop is gevallen en nu zit er een schuur in de onderkant. De binnenkant is nog helemaal prima. Valt dit te repareren?

Mijn laptop is gevallen, in de onderkant links zit nu een scheur. Ik vind dit persoonlijk heel erg vervelend, waar kan ik dit repareren? En hoeveel zou dit ongeveer kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat voor laptop is het? merk type..
en heb je een foto van de scheur,?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een acer 5560G
ik kan geen foto maken aangezien mijn mobiel kapot is. Het is onder in links als je de laptop open heb staan. het is ongeveer 3 cm lang, maar hij staat hierdoor ook een beetje bol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je helemaal gelijk in! Heb er meteen al wat kauwgompjes voor morgen ingelegd

Antwoorden (2)

Het is op meerdere manieren te repareren,

ben je zelf handig?
haal de laptop uit elkaar en zorg dat het kunststof weer aan elkaar zit met bijvoorbeeld lijm etc.

Of regel het gebroken deel via marktplaats of ebay,

Uitbesteden kan natuurlijk ook,
Waarschijnlijk als je het naar een laptop reparateur brengt ben je zeker 150 euro kwijt,

of je moet gewoon net iemand hebben die het goedkoop thuis voor je doet,

Toegevoegd na 51 seconden:
als je het gebroken deel via marktplaats of ebay regelt kun je het gewoon vervangen en opnieuw in elkaar zetten,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben zelf niet echt handig.. ik heb iets gelezen over een nieuwe behuizing kopen, en dan omzetten. Is het echt zo duur om dit te kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de behuizing zal nog niet zo duur zijn als je er eentje via marktplaats regelt of ebay vooral het uurloon van iemand,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik dan een behuizing voor een acer 5560G hebben, of gewoon een acer? ik heb er totaal geen verstand van, maar misschien kan ik wel iemand regelen die het er voor me in kan zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet echt die hebben van het zelfde type
Die barst kan u perfect lijmen met snel lijm, eender welk merk secondelijm.
Deze is lijm is elektrisch niet geleidend en als er een spatje doordruipt is het nog geen probleem.
Over de volle lengte van de barst snel een beetje lijm aanbrengen en dan beide delen tegen elkaar drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het verschrikkelijk om iets kapot te hebben, ik wil dit dus gewoon weer nieuw hebben zonder lijm of scheuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval kan u die laptop terug doen naar de leverancier om te herstellen, vraag is natuurlijk of de kosten het wel waard zijn.
Let op want sommige firma's rekenen al een forfait aan voor een prijsvorming of u die nu laat herstellen of niet.
Best eerst goed informeren.