Hoe komt het dat mijn printer wel sites van internet wil printen, maar geen e-mail en geen documenten uit Wordpad en Kladblok?

Ik had de vraag al eerder gesteld, maar op het verkeerde tijdstip, nl. 's nachts. Hopelijk lezen nu meer mensen hem en weet iemand het. Het betreft de Epson stylus SX105. Hij print de sites van internet heel netjes. De instellingen zijn juist. Maar toch geeft hij lege bladen bij genoemde items. Waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
AWM
14 jaar geleden
Ik plaats dit maar even in een reactie, want ik heb geen oplossing. Het is een heel vreemd probleem. Draaide je niet op Vista? Heb je de drivers van Epson website al geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik heb Windows XP en eerst printte hij gewoon alles wat ik hem opdroeg. Maar nadat iemand de cartridge van de kleur zwart heeft verwisseld print hij nog alleen sites van internet en niets meer van Kladblok, Wordpad, Hotmail en Outlook.

Antwoorden (3)

Print je naar de juiste printer in kladblok en wordpad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, een vriend die veel van computers afweet heeft de instellingen nagekweken en overal van geprobeerd te printen. Niks dus en dat begrijpt hij ook niet.
dan denk ik dat er iets mis is met je printer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu hij in het ene programma wel print en in het andere niet is de enige mogelijkheid is dat de instellingen niet juist zijn. Vergelijk goed de instellingen van je browser met die van word en kladblok, let hierbij ook op of de printer in de taakverwerking niet op offline staat wanneer je met kladblok of word print.