Na een beeitje water gemorst te hebben op de touchpad van mijn laptop doet mijn muis heel raar. Hoe te oplossen?

Toegevoegd na 5 minuten:
En met een beeitje bedoel ik ook echt een beeitje. Natuurlijk snel afgeveegd.

7 jaar geleden
in: Hardware
5.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Snel uitzetten, tafelventilatortje erop richten, uurtje laten drogen, dan nogmaals proberen. Als problemen aanhouden: machine demonteren en onderzoeken. Niet te lang wachten i.v.m. eventuele corrosie.

Antwoorden (1)

Je touchpad is waarschijnlijk kapot. Gebruik een losse muis met je laptop. Een draadloze muis kan handig zijn, maar een bedrade kan ook.

Als je dat niet wilt dan moet je waarschijnlijk helaas je touchpad laten repareren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het kan diverse dingen zijn, maar waarschijnlijk is je touchpad, dus even uit testen met een bedrade muis. Er kan te veel misgaan met een draadloze muis. Maar als je een werkende hebt of er een zonder muiscursor werkend kunt krijgen dan is dat ook oke.