M'n videokaart doet heel gek?

Ik heb zojuist m'n nieuwe videokaart geïnstalleerd. Tenminste, dat probeerde ik. Ik heb de oude drivers verwijderd en heb daarna de pc uitgezet. Toen oude kaart eruit en nieuwe kaart erin. Ik zette de pc aan en ik krijg beeld met allemaal roze strepen! Is m'n videokaart kapot? Het ergste is ik heb de driver nog niet kunnen installeren want elke na ong. 15 sec: staat er op het beeldscherm, monitor is going to sleep!? Daarna valt die uit en gaat niet meer aan. Het gekke is dat de pc het met de oude videokaart nog prima doet! Wie kan me helpen:$? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je wel een antistatisch bandje om?..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En... Nee? Wat is dat?

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je videokaart niet goed contact maakt even erin en eruit.
Maar ik denk eerder dat je voeding te zwak is voor je nieuwe kaart.
Even in de specs van die kaart kijken wat ie minimaal voor voeding verlangt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Goeie voeding voor weinig:
http://www.yourpcstore.nl/shop2/voedingen/179-ms-tech-ms-n750-val-750w-atx.html
Ze hebben uiteraard meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat nergens wat de nodige voeding is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem aan dat je weet welke videokaart het is ff op googlen vind je vast de specs anders even hier of bij je vraag bijplaatsen dan kunnen we je beter helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even kijken of er ergens iets met Watt of W staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
m`n videokaart heeft 350w nodig en m`n voeding geeft maar 220w. Is dit dus de waarschijnlijke oorzaak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waarschijnlijk maar dat is op zeker de oorzaak je zal dus een zwaardere voeding erin moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat die PC met 478 socket? Dan had ik al voorspeld dat je bij de eerste de beste upgrade een nieuwe voeding nodig zou hebben. http://www.goeievraag.nl/vraag/moederbord-processor-erop-zetten.236099 Als je nou nog meer wil gaan upgraden haal dan een 400w+ voeding, anders loop je twee keer tegen dat probleem aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb besloten. Ik verkoop m`n pc maar en koop een macbook pro. Ik moet er dan teveel geld in stoppen om