is pixelreparatie mogelijk?

Ik heb dus een beeldscherm, en ik sloot hem aan en ong. 1/5 deel van mijn scherm is wit en heeft rare gekleurde strepen, geeft wel licht maar je ziet er niks op. Nu is dus mijn vraag, kan ik dat ergtens laten repareren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zie alleen maar een koe op de achtergrond staan.
Ritsuka
9 jaar geleden
dit is gewoon kapot, dat is niet meer te repareren volgens mij
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit gewoon een barst in.

Antwoorden (1)

Dat kan alleen gerepareerd worden door het panel te vervangen (want dat lijkt gebroken te zijn), en dat is waarschijnlijk duurder dan een nieuwe monitor kopen.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
koop een nieuw beeldscherm of laat hem maken bij een monteur