Welke versie van de Pentium 4 ondersteund 64 bit?

hoi, ik ben een pc aan het bouwen van oude onderdelen, en heb een pentium 4 met het bijbehorende moederbord geinstalleerd.

Ik stak een harde schijf in de pc, en starte hem op, er bleek windows 7 ultimate 64 bit op te staan, maar ik wist niet dat de pentium 4 ook 64 bit ondersteunde.

Welke versie van de pentium 4 zou ik kunnen hebben dat ie toch 64 bit kan draaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Een handje vol P4 cpu's hebben ondersteuning voor 64-bits.
Druk op de Windows-toetst+pause/break toets om de systeem informatie naar voren te halen. Hier zal ook staan welke P4 cpu je hebt.

Tevens kan je op http://ark.intel.com/search/advanced/?s=t&FamilyText=Intel%C2%AE%20Pentium%C2%AE%204%20Processor&InstructionSet=64-bit kijken om te zien welke Pentium 4 processors 64-bit ondersteuning hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo .
Meestal hebben intel pentium 4 Ht 3.0 GH.z Wel 64 bit