Frituurvet over toetsenbord laptop: hoe schoonmaken?

Afgelopen zondag heb ik frituurvet over het toetsenbord van mijn laptop laten vallen. Ik heb geprobeerd het schoon te maken met ontvetter en stuk voor stuk alle toetsen eraf te halen, maar nog steeds is het niet goed schoon. Veel toetsen moet ik ook een paar keer aanslaan voor 'ie het doet. Hebben jullie tips? Kan ik 'm misschien gewoon naar de MediaMarkt brengen? Of andere oplossingen? Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Aceton is een krachtige ontvetter,je zou kunnen proberen je toetsen los te maken en hiermee ontvetten,weet niet of het niet schadelijk is voor de rest van je toetsenbord.