Hoeveel zijn Iomega Zip Drives 100 MB waard anno 2017?

Ik heb hier thuis nog 7 oude 100 MB Iomega Zipdrives liggen, brandnieuw met het prijsstickertje à ƒ10,-. Hoeveel zijn deze in perfecte nieuwstaat nog waard in 2017 en is er überhaupt nog vraag naar?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Antwoorden (2)

Blijkbaar kan je er nog een paar euro voor vragen. Wie er zit te wachten op 100MB (een duizendste van een huidige gangbare 128GB SD-kaart) is me onduidelijk. Het zal dus meer als "museumstuk" dienen.

http://www.ebay.com/itm/Iomega-FujiFilm-ZIP-100-100-MB-Zip-Disk-with-Case-/142325675950
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Of er vraag naar is weet ik niet.
Ze staan inderdaad ook op ebay te koop.
Of ze ooit verkocht worden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens ebay (of de gebruiker) wel: "23 sold
More than 81% sold" 23 verkocht/81% verkocht.
Als curiosum zouden ze iets (?) waard kunnen zijn.
Bruikbaar zijn ze absoluut niet.
Ik heb een 20 jaar oude computer met een geheugen van 512Mb.
Op 100Mb kun je dus niet eens dat geheugen backuppen. En daar is zo'n drive nu juist voor bedoeld.