hoe schakel je de muispad tijdelijk uit?

ik gebruik W10, in het verleden was er een knopje in de taakbalk, maar nu niet meer.
ik gebruik de muis, want de muispad raak ik soms met mijn polsen aan, met alle narigheid van dien
ik wil geen papiertje plakken, want dan moet ik dat telkens weghalen als ik toch de muispad wil gebruiken
Fn + F3 is bij mij het geluid zachter zetten
Fn+F1 zou de muis in/uit moeten schakelen, maar dat werkt niet.

mijn computer:
sony vaio laptop
product code SVE1713X1EB
serie nr 545216860003270
service tag C9052YSZ
model SVE171E13M
operating systeem Windows 10 home edition

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Probeer het eens met Fn+F7