Kan mijn laptop een 25 inch ultra wide monitor aan?

Ik heb een laptop met een nvidea gtx 950m en een i5-5200u, Kan mijn laptop aansluiten op de Ultra wide monitor 25 inch van Lg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja. De specificaties 25" en ultrawide zijn totaal niet relevant voor de vraag.

De monitor zal werken. Wat de vraag is, of dat zal zijn onder de native resolutie. En of je er op gaat gamen en dan nog verwacht dat het allemaal lekker zal lopen.

Wat is de resolutie van de monitor?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2560x1080 Dit is de monitor: LG 25UM58