Hoe kom je te weten welke geluidskaart in je computer zit?

Is er een mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
10.1K

Het beste antwoord

start-> run(uitvoeren)
typ "dxdiag"
en kijk onder de tab sound
daar staat alle info wat betreft geluidskaart drivers etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In configuratiescherm - geluiden en audio apparatuur en dan in een schem van audio... Daar zie je het apparaat en dat is het merk van de geluidskaart...

Maar ook systeemeigenschappen, Hardware, Apparaatbeheer en dan zie je het ook onder besturing voor geluid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin antwoord. Het lijkt goed, maar je ziet hier niet het merk geluidskaart, bij mij zelfs niet in het scherm Apparaatbeheer. Daar zie je soms de drivers staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmm, bij mij niet. Kan het zijn dat je dit wel ziet als je een losse geluidskaart hebt? De mijne zit op het moederbord ingebakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het moederbord zie je de chipset en dan weet je de drivers...
Heb je een losse dan zie je hem daar staan...
Installeer even het gratis programma SIW.
Je hebt geen idee wat je allemaal kunt zien van wat er in je PC zit.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke tool
kan je hiermee alleen je eigen open poorten scannen of ook die van andere pc's d.m.v. ip adressen?
AWM
14 jaar geleden
Jij kijkt naar een ander plaatje op die website: Lansweeper.
Ik denk het wel, probeer het eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee op dit moment niet heb die executable wel opgeslagen kan wel van pas komen ooit.
Die SIW is ook niet verkeerd.
thnx voor de link in ieder geval
Configuratiescherm-apparaadbeheer-beeldschemradapters
Daar staat hij bij.

Toegevoegd op 10-06-2009 07:20:51
sorry staat bij configuratiescherm=apparaatbeheer en dan besturing voor geluid en spelletjes.
Bij mij SOUNDMAX Integraded digital HD audio