Welke videokaart (of complete desktop) adviseer je voor aansturen van 3 individuele beeldschermen?

Ik heb voor een project een desktopopstelling nodig met 1 scherm (voor de persoon die testresultaten uitleest en daarop werkt) met daaraan gekoppeld 2 beeldschermen die op beide schermen een aparte animatie laten zien gebaseerd aan de uitgelezen resultaten.

Ik ben dus op zoek naar een setup waarbij ik drie verschillende schermen kan aansturen, en op alle schermen een aparte venster kan gebruiken. Welke videokaart (of twee kaarten samen, of complete desktop/laptop) zijn hier geschikt voor en zou je kunnen adviseren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gezien je resultaten wil bereken en iets met animaties, raad ik je geen gaming kaart aan, maar eentje die meewerkt met je cpu! Je moet dan sowieso een "normale" videokaart hebben (voor de eerste 2 video outputs, 460 miss?) en dan kan je er nog een nvidia Tesla bij nemen: speciaal ontworpen voor het bereken van resultaten, maar dan grafisch! Daar zit nog 1 dvi aansluiting op. Succes met je project!

Bronnen:
http://www.nvidia.co.uk/object/tesla-works...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100