Welke videokaart (of complete desktop) adviseer je voor aansturen van 3 individuele beeldschermen?

Ik heb voor een project een desktopopstelling nodig met 1 scherm (voor de persoon die testresultaten uitleest en daarop werkt) met daaraan gekoppeld 2 beeldschermen die op beide schermen een aparte animatie laten zien gebaseerd aan de uitgelezen resultaten.

Ik ben dus op zoek naar een setup waarbij ik drie verschillende schermen kan aansturen, en op alle schermen een aparte venster kan gebruiken. Welke videokaart (of twee kaarten samen, of complete desktop/laptop) zijn hier geschikt voor en zou je kunnen adviseren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
12 jaar geleden
Budget?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
videokaarten genoeg voor 3 beeldschermen, kan je een beetje specifieker zijn kwa budget?

Antwoorden (1)

Gezien je resultaten wil bereken en iets met animaties, raad ik je geen gaming kaart aan, maar eentje die meewerkt met je cpu! Je moet dan sowieso een "normale" videokaart hebben (voor de eerste 2 video outputs, 460 miss?) en dan kan je er nog een nvidia Tesla bij nemen: speciaal ontworpen voor het bereken van resultaten, maar dan grafisch! Daar zit nog 1 dvi aansluiting op.

Succes met je project!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Gast, ik heb geen verstand van games, en meervoudige schermen, maar wel vaak gezien dat flightsimulatoren drie beeldschermen hebben die elk afzonderlijk een plaatje geven. de drie 'raampjes' van de cockpit .
zoek uit welke videokaart dit aan kan, vraag bij de flight simulator interessegroep (van HCC)
dan moet het zeker lukken.
veel suc6,
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wil helemaal geen flight simulator! Voor zowiets moet je heel veel renderen, en heb je een echte gaming kaart nodig! Wat hij wil is berekenen, en dat kan het beste met wat ik aanraad.