wat is een goede laptop?

hallo ik moet voor volgend jaar een laptop hebben voor de opleiding av specialist op het noorderpoort in groningen maar nu wil ik graag weten wat een beetje een goede en goedkope laptop is voor adobe apps.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Doorgaans hebben producten van Apple de voorkeur voor software van Adobe. Ik studeer Multimedia Management en mijn medestudenten met een MacBook lijken vooral in duurzaamheid beter mee te kunnen in de vierjarige opleiding. Ik gebruik zelf een MSI G-series, ook erg fijn maar iets groter en minder handig om elke dag met je mee te sjouwen.

Afhankelijk van de prijs die je in gedachte hebt kun je Leapp proberen voor refurbrished Macbooks.

| www.leapp.nl

Wil je voor een iets goedkopere laptop gaan, laat je dan informeren op Bol.com of Coolblue.nl.

| www.bol.com
| www.coolblue.nl

Met een laptop tot pak en beet 500 euro zul je merken (op de lange termijn) dat de gebruikerservaring afneemt, mede door gebruik van je Adobe programma's. Zorg daarom voor een laptop waarvan je zeker weet dat deze duurzaam is en kwalitatief voldoende om programma's als InDesign, Photoshop en Illustrator te kunnen dragen.

Mijn MSI G-Series werkt voor het derde jaar op rij nog altijd prima, die kan ik je bij voorbaat dus aanraden. Intussen zijn de nieuwe modellen ook dunner en lichter, qua prijs hangen deze laptops doorgaans boven de duizend euro. Maar dan heb je wel wat! (ook prima voor games)

| https://www.msi.com/Laptops