Waar hoort de rood-wit-geel kabel in de tv voor mijn ps3?

Ik wil de ergens in stoppen ik gebruik die rood wit geel input maar op tv staat geen signaal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
17.6K

Het beste antwoord

Vaak aan de voorkant van de tv, achter een klepje, of aan de achterkant zitten ze gewoon op.

Mocht de tv de aansluiting niet hebben dan kun je verlopen met een verloopstekker naar scart. (bij de expert bijv wel te halen)

Als je hem zoals ik begrijp al wel aangesloten hebt, maar geen signaal krijgt....

Kijk in de tv of je wel de juiste bron (source) hebt gekozen, vaak kan je kiezen tussen bijv hdmi1/hdmi2/hdmi3, of bij de oudere tv's scart1/scart2/av-in enz

Waarschijnlijk heb je de bron av-in of av-front nodig, iets in die trend..

Hoop dat het lukt, p.s. wat voor tv heb je? merk/type?

Dan kunnen we je beter helpen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij zit rood en wit onder audio en geel in video als het goed is moet er een kringetje in de goede kleur bij staan