Hoe maak ik mijn computer stof-vrij? (binnenkant)

Welke stappen moet ik doorlopen?
Ik heb gezien dat je geen grote stofzuigerslang mag gebruiken. Ook zijn er mensen die een lucht compressor gebruiken maar dat is me te duur. Kan ik er met een kleine stoffer doorheen, of moet ik iets anders aanschaffen? Kortom: hoe ga ik te werk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebruik de föhn van je moeder/zus, en maak de uiblaasmond een beetje kleiner(wel op koud zetten dan) voila!

Antwoorden (1)

Dat kan je voorzichtig doen met een busje perslucht.

Hier een goede uitleg met hoe je dit het beste kan doen :
http://www.personalcomputercare.nl/computervragen/onderhoud/computer-schoonmaken.htm
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelf heb ik ook niet altijd perslucht in huis dan gebruik ik eerst wat watten staafjes om zo veel mogelijk weg te halen en dan toch de stofzuiger op laagste stand zonder die hele stang eraan natuurlijk en dan niet de hardware aanraken maar er net boven.
En dan zorgen dat je ventilator ergens mee tegen houd dat die niet hard kunnen gaan draaien