Ik heb geen Tv-kabel of satelliet door mijn slaapkamer lopen kan ik dan een tv kaart aanschaffen?

ik wil een Tv kaart kopen maar ik heb geen kabel of satelliet dat door mijn kamer loopt maar wel door mijn ouders zijn kamer maar kan ik daar dan niet zo zendertje plaatsen wat mijn Tv kaart kan ontvangen ofzo?
Ik heb al zitten google maar kon niks vinden hoe het werkt heeft iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb gelukkig ook geen satelliet door mijn kamer lopen :-)

Het beste antwoord

Kan, moet jer een draadloze tv-zender/ontvanger tussen zetten:

http://home-cinema.twenga.nl/video-zender-ontvanger.html#hx=1&s=5&c=11cfd&page=1

en een scart naar tulp adapter
(op de markt voor 2 eurie)

Toegevoegd na 9 minuten:
Ga maar eens op marktplaats kijken, ik heb ze al gezien voor een tientje.

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?from_searchbox_advanced=1&q=tv+zender&g=31&qsf=0&postcode=3037VS&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/tv-s-accessoires/540613707-draadloze-zender-ontvanger-wireless-tv-link-vl1200.html?return=eJw1jVsOgjAQRfdiAp9Q2qKmhBjYSUNrIDw6oYOixr07E%2FXvnHtvZqwpzGswoopGSm0O0du166seEUyejwH8ks12HREmazFmy5R%2FJxn0cNmnukhdrDEkqikS1cJGIAgmskZx5AaiUykExwD%2FHgmeA2kbry6ScIu%2FdubZss1%2BHToe76T6LJVmefDlkzhqvj7eyfCWyFKKp1%2BcXykMkX%2FKFGCrRQohYhecr3WpykP1%2FgAl1Ef3&df=1&fta=eNo1j1tuwjAURPdiqXxfP%2FKaq2yBLSAnNjSqIRZ2IAWx9zqI%2Fh3NfMwZiwbPhBZiuYbDzYYkOEGqGmINvdy51OcZkuMC4iChJbsJTUVEHOOWZTymyOnoEjjmkpwjLsvZX6eRwwrTKm04%2FEI3VBvJP3fk25eih784f%2BU5TVC7GJeednFOeZyd702lq03DQER78oKnYpCgISb39msJQg%2BDHkaiVQ%2FW6rbtCgxSd%2BQ%2FoJv%2Fqt0S03jlV0XHqukkFdCdHM2wymNNqvLq%2FbtM5Dlalw7BX075e5uuS9FBnO162GyKgHvrKAh7F7z%2F4E2wBeH5ev0BBwdmog%3D%3D&fta_ind=8&fs=1 zou het dus met deze kunnen dat ik de ene op een plek in het huis doe waar de tv kabel uitgang staat en de andere bij mijn computer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt maar het is niet wat ik nog helemaal zocht maar ik zal veder moeten zoeken naar het juiste apparaat maar ik wist niet dat je zulke apparaten had

Andere antwoorden (1)

Je kan ook heel simpel een KPN Digitenne ontvanger kopen. Dan betaal je volgens mij €9,- per maand en dan krijg je signaal binnen via een antenne.
http://www.kpn.com/prive/tv/digitenne.htm