Mijn laptop (packard bell) kan de cd-rom niet openen die ik in de cd-rom drive. Hij draait wel,maar opent niets. hoe kan ik dit oplossen? bvd Annieke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

als de lezer kapot is, kan je op een andere pc de bestanden van de cd over zetten naar een usb stick. Of als het om een driver gaat kan je hem downloaden op de site van het merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst met een andere cd of die wel werkt... Anders is ie misschien kapot. (zelfdeprobleem gehad)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd "Deze computer" of "Computer" te openen en dan op Cd/dvdstation te dubbwlklikken?