Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik driver vinden voor deze pinnacle systems gmbh?

Het is tvkaart , die ik heb bewaard en en heb in nieuwe computer gedaan, en ik heb helaas geen driver ofzo! Vandaar mijn vraag....En zie foto wat ik bedoel van tvkaart....

Toegevoegd na 20 minuten:
belangrijk: ik heb windows 7 , 64 bit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De device driver wordt geladen als je de bijgeleverde Pinnacle tv en video bewerkingsoftware "Pinnacle Studio" installeert. Afhankelijk van het type kaart, moet je pas na de installatie van de software de kaart installeren, dan wordt deze vanzelf herkend en de juiste Pinnacle driver geinstalleerd.
Voor een aantal kaarten kun je ook alleen de driver installeren, zoek dan naar het typenummer op je kaart en kijk dan even op http://www.nodevice.com/driver/company/Pinnacle/TV_Tuner.html voor de bijbehorende driver.
Als de kaart al wat ouder is heb je kans dat je deze onder Windows Vista of 7 of 8 niet aan de praat krijgt, maar alleen onder XP.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de kaart is een Pinnacle PCTV 5 SE.
drivers zullen meegeleverd worden met het softwareprogramma van Pinnacle, PCTV.

ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/PinnaclePCTVUpdate550.exe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding