Kan mijn PC een ultrawide monitor aan?

Intel i3 4160 met de ingebouwde HD graphics (4400 of 4600 ofzo)

Ik wil niet gaan gamen, het is gewoon voor dagelijks gebruik maar zo'n ultrawide monitor (In dit geval de LG 25UM58) lijkt me gewoon supercool!

Ik gebruik nu een 1280x1024 scherm en dat werkt allemaal prima, maar bij een upgrade naar meer pixels kan het nog lastig gaan worden..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Zolang je niet gamet maakt het niet uit hoeveel pixels je monitor heeft, zolang je videokaart(uitgang) maar de resolutie ondersteunt. Dus ja dat kan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aan de andere kant is de vraag waarom je een superwide zou willen als je niet gamet, het enige wat ik me kan bedenken is om het als een soort dual screen opstelling te gebruiken, dus twee vensters naast elkaar.