Is een Ati Radeon HD4350 Grafische kaart. Goed genoeg om Flight simulator X en/of Gta IV op te spelen?

Processor: Intel® Core™2 Quad Core-processor Q8300 (2,50 GHz, 4 MB cache, 1.333 MHz FSB)

Geheugen: 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024]

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dan bestaan er wel betere videokaarten.
Ik heb de Ati Mobility Radeon HD4650, het is misschien wel een laptopvideokaart maar er zijn punten waar ik ontevreden over ben:

Hij geeft een goed gedetaileerd beeld, maar de 3D- weergave is minder.
Ook zakt de FPS enorm zodra de kaart warmer wordt of op een hogere resolutie staat.

Je kunt beter een nemen die echt gemaakt is voor het gamen. Als je moederbord het ondersteunt een nieuwe Ati, NVidia, MSI of iets in die richting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik draai fsx op minder. Dus ja kan best