hoe kan het dat mijn beeldscherm zwart blijft na opnieuw de videokaart er in doen?

mijn videokaart deed het niet goed, dus ik had hem eruit gehaald en toen weer erin. maar als ik nu mijn beeldscherm erop aansluit dan krijg ik een zwart beeld te zien, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom haal je dan in hemels aam je videokaart eruit? Dat lost helemaal niks op.
Kimath
12 jaar geleden
Precies, dat helpt niks. Drivers opnieuw installeren helpt beter.
Heb je alle stekkers goed aangedrukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je helemaal niks ook niet tijdens boot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het beeld blijft uit... mijn computer viel uit wel 20 x dus ik dacht dat het daar aan lag haha.. beetje dom:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je je videokaart in een andere PC doen? Als die daar werkt weet je iig dat het niet aan je videokaart ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, heb maar een computer

Het beste antwoord

Er zijn videokaarten die een extra stekkertje nodig hebben voor stroom, als je die vergeet gebeurt er niks.

Toegevoegd na 15 uur:
Het is ook handig om de DVI stekker, als je 2 uitgangen hebt op de eerste (staat erin gegraveerd) aan te sluiten, dan krijg je direct bij de boot beeld, anders moet je wachten tot je in windows zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien heb je je videokaart beschadigd of niet goed aangesloten. En waaruit maak je op dat je videokaart het niet goed deed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de grafische kaart te verplaatsen naar een andere PCI slot.

Je kunt ook dit proberen:

1) Probeer een "hard restart". Dit doe je door de aan/uit knop van je computer ingedrukt te houden. Druk dan ook op f8 (kan ook een andere toets zijn). Je moet namelijk naar de BIOS van je computer
2) Herstart de computer nu in "safe mode"
3) Als je computer nu is opgestart, verwijder dan alle grafische kaart drivers. Je moet wel weten wat voor grafische kaart je precies hebt.
4) Download al je grafische kaart drivers opnieuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is je beeldscherm ook kapot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, nee dat zeker niet >.<