master slave socket outlet: die werkt niet (altijd meer), hoe dit op te lossen?

als ik de pc (master) uitschakel, gaan de twee monitoren niet meer uit. het is in te stellen tussen 80 watt en 8 watt. welke kant moet ik opdraaien?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zet je pc aan via de master. Draai vervolgens aan de gevoeligheid knop totdat je monitors net aangaan. Als ze al aanstonden dan draaien totdat ze helemaal uitgaan en dan een klein stukje terug draaien totdat ze weer aangaan. Welke kant op hangt af van je stekkerdoos en kan ik dus niet zeggen.