Externe harde schijf geformatteerd voor tv. Nu op computer niet meer te gebruiken. Wat nu?

Ik heb een externe harde schijf Seagate Expansion 500 GB geformatteerd voor gebruik op televisie. Dit werkt echter niet. Nu wil ik hem weer gewoon op de pc gebruiken, maar wordt nu niet meer herkend. Kan ik dit nog ongedaan maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

(Hopelijke) oplossing:
- ga naar schijfbeheer
- rechtsklik op de betreffende drive
= kies voor verwijder volume/partitie
- volg dan de aanwijzingen om een nieuwe partitie te maken
SimonV