Ja, dat heeft 'ie.

Foto: laatste lichtgevende icoontje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan raad ik je aan om of de driver te downloaden bij Dell (zie link) en dan kiezen voor Netwerk en dan Dell-Driver. !!!! Maar zou als eerst proberen de Fn toets in te houden (linksonder, naast Ctrl) en op de F2 toets te drukken. Suc6

Andere antwoorden (1)

ja dat heeft ie weldegelijk. kijk bij de link daar vind je verdere specificaties over de notebook.