heb ik genoeg aan 240watt voor een intel core i3 2120, gtx 750ti,4gb ddr3 ram en een 1tb 7200pm (geen dvd writer)?

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik heb nu een gt 610 er in zitten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is erg mager. Wellicht zelfs te weinig. Een upgrade is daarna onmogelijk. Gewoon een 400-500 watt met PCIe connectorten nemen kan je ooit die 750ti vervangen. De keuze voor een i3 is helemaal licht als je je naam waar wil maken. Een i5 is de logischere keuze voor een gamesysteem. Een CPU-upgrade is altijd zonde van je geld, omdat CPU's (van Intel) haast niet goedkoper worden. Stel dat je ooit naar een i5 wil had je dar net zo goed gelijk kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een hp compaq 6200 pro sff dus de voeding vervangen is niet mogelijk. Op deze site zegt ie dat het wel genoeg is http://outervision.com/power-supply-calculator
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die GTX750ti is een heel bescheiden kaartje die max iets van 68W doet.... Er is maar één manier om het zeker te weten, en dat is gewoon proberen, ga je over de max dan zal de interne zekering van de voeding het begeven en heb jij je antwoord.....

Antwoorden (2)

Nee

De opstelling die je noemt doet me denken aan een Acer/HP/Lenovo PC in een kleine kast.

De Processor is eigenlijk te traag om de videokaart te benutten. (en ondertussen oud)
De voeding is berekend op wat er bij verkoop in de kast zat.
De voeding is niet van hoge kwaliteit, dit is dus ook eigenlijk het maximale.

Mocht je een soort game pc willen maken dan raad ik aan deze te verkopen en een nieuwe zelf samen te stellen. Een pc in elkaar zetten is helemaal niet moeilijk, gewoon wat video's kijken op internet hoe en wat en je kan het zo.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee 240 wat is lang niet genoeg. Ik adviseer een nieuwe voeding.