Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werken extra knopjes op bijvoorbeeld een muis zoals de Corsair M65 muis?

Bij de Corsair M65 muis heb je bijvoorbeeld een ''sniper'' knop die wat aanpast op indruk maar hoe werkt dit dan wordt dit geprogrammeerd in de computer zodra je hem indrukt? Want elk bedrijf kan een knopje toevoegen dat nieuw is en dat een computer dus nog niet kent? Maar hoe werkt dit dan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry dat mijn tekst een beetje raar te lezen is ik vergeet mijn komma's pittig vaak. :S

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zodra de muis werkt op de computer, is deze gebruiksklaar. De extra knoppen hebben dan nog geen functie.

In de game kan je de controlls wijzigen, de functies kan je daar op je knoppen aansluiten.
De knoppen doen over het algemeen niks, alleen in de game, als jij ze wil gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zodra je de knop in drukt gaat de muis sensivity heel erg omlaag waardoor je veel precicer kunt richten. Je kan het instellen in het programaatje wat je krijgt bij de muis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding