Hoeveel videokaarten kan ik aansluiten op een Asus M5A78L-M/USB3,socket AM3+?

Ik ga een nieuwe computer kopen met een Asus M5A78L-M/USB3,socket AM3+ moederbord. Ik zit te kijken naar een Asus Radeon HD6670,2GB videokaart.

Zou ik in de toekomst nog zo'n videokaart op dit moederbord kunnen aansluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Er kan maar een kaart op. Gekker is dat je een medium zwakke kaart met veels te veel geheugen voor zo'n kaart koopt met de vraag voor meerdere kaarten. Koop dan gelijk een fatsoenlijke kaart 7770 op zijn minst. Maar liever een 7850 of een 650Ti.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor gaming blijft een goede videokaart het belangrijkst. Kijk altijd naar het tweede getal dan pas naar het eerste getal. 77xx
78xx
79xx of 650
680, liever 1GB 7770 dan een 2GB 66xx kaart.