Is er een mini HDMI dongle om Windows RT te streamen naar een tv?

Dus eigenlijk een soort ChromeCast die alles kan streamen zonder software?

Alle prijzen mogen, maar het liefst rond de 0-50 euro?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (2)

Als je windows 8/8.1 hebt, kan je met Miracast streamen naar een tv. Sommige tv's hebben dit al ingebouwd en soms ook media spelers.

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, dus in de bron staat een link naar microsoft om dit uit te leggen.

De goedkoopste dongle die ik heb kunnen vinden die miracast ondersteund is de IconBit Toucan Omnicast.

Toegevoegd na 1 uur:
Dit werkt ook met Windows rt. Dat was ik er vergeten bij te zetten
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vrager geeft aan Windows RT te hebben. Maar ook daarop schijnt het te werken als Windows RT 8.1 hebt. http://www.howtogeek.com/200897/how-to-use-miracast-screen-mirroring-from-windows-or-android/
Jaspro101
9 jaar geleden
Ik bedoelde daar 8/8.1 rt achter te zetten
voor streamen zou ik Airplay ofChromecast icm AirParrot
geen kabels en geklooi