Kan ik videokaart aansluiten op deze poort? (zie foto)

Geachte heer, mevrouw

Kan ik in deze poort videokaart aansluiten? (Zie foto's)

Met vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Zo te zien wel, maar het is slecht te zien. Kan je zien of er PCIe x16 bij staat? Dan is het zeker goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan je meer uitleggen over je systeem en vooral over je voeding. Je kan bijvoorbeeld niet zomaar een videokaart erin steken die veel stroom vraagt als je voeding die stroom en extra connectoren niet heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeiedag, waar kan ik informatie krijgen over mijn voeding?
Daar past wel een videokaart in, maar je moet eerst nog kijken of er nog een voedingsaansluiting voor een videokaart op zit. Als die er niet op zit, kan je er bijvoorbeeld een Mid-Range kaart er instoppen, zoals de GTX750TI.