Strepen op scherm na schoonmaken, hoe terug schoon krijgen?

Toen m'n moeder aan het kuisen was is ze met een natte doek over m'n laptopscherm gegaan. Normaal niet zo erg, maar ik denk dat er in het doekje nog product zat (allesreiniger ofzo denkik). Nu bovenaan mijn scherm zie ik schuine strepen over de hele lengte van m'n scherm. Ze zijn allemaal evenwijdig met elkaar. Het zijn geen krassen maar echt gewoon schuine strepen op m'n laptopscherm.

Heb met een vochtig wc-papier doekje erover gegaan maar ze blijven er maar in zitten. Volgens mij zitten de strepen in het scherm zelf. Kan ik dit nog weg krijgen?
Het is een mat 17" laptopscherm.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
deze vraag is al eerder bij goeievraag gesteld.
met een brillendoekje op een KOUD scherm gaat het bij mij prima om een streeploos scherm te krijgen. hier nog de link van vorige antwoorden. http://www.goeievraag.nl/computers-internet/hardware/vraag/370257/flatscreen-schoon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is niet hetzelfde, de vraagsteller daar vroeg hoe het scherm schoon te krijgen. Ik vroeg hoe strepen uit het scherm halen na het schoonmaken, dus de strepen komen door het schoonmaken.

Antwoorden (1)

Het is te proberen met een veilig middel als de strepen nog op te lossen zijn, maar ik ben bedroefd!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk veilig middel heb je dan op het oog? Is er ook iets dat speciaal voor laptops is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het gehaald in een speciaal winkel en gebruik het als het scherm vet en vuil is door vingers enz. Kan het even niet vinden om het merk te vertellen maar n de winkel weten ze vast wel wat kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, dank je wel. Ik ga eens kijken. Ik zit ook met vet scherm en heb gehoord dat je deze schermen beter met speciaal computerschoonmaakmiddel kan schoonmaken.