Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kunnen jullie twee grafische kaarten noemen voor 3 schermen?

In mijn vorige vraag hat ik gevraagd wat ik nodig had om 3 schermen te kunnen maar nu is mijn vraag: Kunnen jullie 2 goeie VideoKaarten opnoemen. Op 1 scherm wil ik gamen. Andere scherm livestreamen/video bewerken (niet alteid meestal waneer ik niet game) en de anderen bestanden Internet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het liefst een NVDIA Geforce want ik ga Intel Core i7 gebruiken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mijn videokaart heeft 2 dvi aansluitingen en een hdmi aansluiting. Ik kan dus ook gewoon 3 schermen op 1 videokaart aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo,

Dit kan op bijvoorbeeld de goedkope kaart AMD 6770 (werkt perfect met intel, geloof me.) als je toch bij voorkeur NVidia wilt, dan kan dat ook. GTX 650, 650Ti, 660, 670, 680 en alles wat hoger is kan dat. Submerk (Asus/Club3D etc..) onafhankelijk.

Met vriendelijke groet,

Wesley Schieving
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mijn nvidia gtx 510 kan zelfs 4 schermen aan
2 x dvi
2 x hdmi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je 1 graka wilt: de AMD R9 290X

Als je 1 graka wilt voor de game-monitor en 1 voor de andere monitoren: de AMD R9 280(X) voor de game-monitor.

Waarom denk je dat een NVIDIA Geforce wat met een core i7 te maken heeft? Niets in feite. Ik zou geen NVIDIA nemen. Tenzij je wil gebruik maken van G-sync heeft dat geen voordelen t.o.v. een AMD-graka in tegendeel zelfs want die laatste heeft een betere prijs-prestatieverhouding. En wil je wel gebruik maken van NVIDIA G-sync besef dan dat je daarvoor een peperduur scherm nodig hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding