Waarom zegt mijn mac: de schijf kan niet door deze computer worden gelezen?

Ik heb een lege externe schijf, die wil ik gebruiken voor mijn mac, alleen hij kan de schijf niet lezen...Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
ronron1212
9 jaar geleden
kan je de schijf wel formatreren?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe doe ik dat ? @ronron1212
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ronron Precies. Het zal wel een NTFS of iig niet op een Mac-geformatteerde HDD zijn. Even formatteren als er niks waardevols opstaat. Als je de schijf voor zowel Windows als Mac wil gebruiken moet je even reageren dan wordt het nog weer anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ronron1212 @MrTomaat
Bedankt allemaal! Mijn probleem is opgelost! Thanks :)

Het beste antwoord

Ik heb geen Mac maar tien tegen één dat je de schijf eerst moet formatteren. Zie link voor uitleg.