Meestal zit de video kaart van een laptop al in de processor. Helaas kun je er dan geen computer video kaart inzetten aangezien die niet geschikt is voor eht moederbord en ook nooit gaat passen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Da's echt een waardevolle toevoeging....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, jammer ;P

Andere antwoorden (1)

Nee, dat is onmogelijk gezien de formfactor van de grafischekaart bedoeld voor een PC, maar ook dat de grafische processor bijna altijd vast gesoldeerd zit op een moederbord van een laptop.....