USB stick of memory card wordt niet herkend in de optie "computer". Heb automatisch afspelen ingestelt op "verkenner". Wat moet ik doen?

In de optie computer staat alleen de C, D en de E is een externe harde schijf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
9 jaar geleden
en als je een andere usb poort gebruikt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas werkt ook niet.

Antwoorden (3)

Dan heb je misschien de stick niet goed (veilig ) verwijderd.

zie link.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stop hem in een andere computer dan weet je waar het aan ligt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
elke stick krijgt van windows een uniek nummer. ooit is waarschijnlijk door windows gevraagd of de inhoud van de stick verborgen moest worden gehouden. daar is mss ja op geclicked. dus laat windhoos de inhoud niet meer zien en moet je dat ergens in het register herstellen.
zoek op internet want het antwoord hoe is wel eens gegeven. maar ik weet niet meer waar...

Toegevoegd na 1 minuut:
de eerste antwoord bevat de link naar het antwoord