Mijn PC is meer dan voldoende voor GTA IV maar toch heb ik lag, Hoe kan dat?

Mijn PC:
Intel Core I5-750 @ 2.8Ghz
DP-55WB
XFX HD6870 Black edition
OCZ 700Watt Stealth Xtreme 2
4GB DDR ram 3

Ik kan GTA IV zonder lag wel runnen op minimum. Hij geeft dan aan 400mb/1004 mb used. Als ik hem wat hoger bij stel naar bijvoorbeeld 600 heb ik direct lag. Hoe kan dit? Black ops en Just Cause 2 hebben geen lag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

TIP: Zet in de opties "Anti-Aliassing" uit! Dit helpt echt een hele hoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet een andere patch installeren want dit had ik met mijn i7 pc als ik met de auto ging sturen
en wat er net ook wel genoemd werd is dat je anti aliasing uit moet zetten dit scheelt een hoop fps
en eventuele extra programma's uitschakelen!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke OS heb je? heb he windows 7? en nl/en?zo ja volg deze stappen:
Ga naar Start>Run(als je run niet hebt zoek run)>Schrijf Msconfig>Services>Windows event log>DISABLE
even restarte en je hebt veel meer fps.!!!