Ik zoek een alternatief voor de Majestouch Tenkeyless Tactile Click keyboard (FKBN87MC/EB)?

Dat toetsenbord is vreselijk duur ($121 of €95,37 ex. verzend- en douanekosten).
Het gaat mij er dus om dat het te kopen toetsenbord:
-geen numeriek gedeelte heeft;
-dat de toetsen klikken i.p.v. zo'n zware nieuwerwetse (maar foute) doffe, 'stille' aanslag hebben;
-geen wireless (ben je net $100.000 aan 't inzetten met poker, is je toetsenbordbatterij leeg...);
-een verder normale indeling heeft zoals op 't plaatje.

Ik heb al gezocht op internet, maar kan geen goedkoper alternatief vinden. A.u.b. _geen_ goedbedoelde _algemene_ adviezen zoals 'kijk eens op alternate.nl' ofzo - heel _alleen_ een antwoord als 't werkelijk verkrijgbaar is (en goedkoper dan die $121 uiteraard).

Het numerieke gedeelte maakt je toetsenbord overbodig breed - slecht voor de ergonomie i.c.m. de muis.
De combinatie 'geen numeriek gedeelte' en 'klikkende toetsen' lijkt erg zelden te zijn.

http://benippon.com/en/catalogsearch/result/?q=tenkeyless
Kleur maakt me niet uit - hij is er ook in 't rose (maar die is niks goedkoper).

't Moet dus gaan om kliktoetsen en deze indeling (niet een andere, a.u.b): (Zie plaatje.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

hier staat een toetsenbord ZONDER de num keys.
ik kan je alleen niet vertellen of hij klikt of niet.........
http://www.blueface.nl/mini-multimedia-toetsenbord-p-762.html?osCsid=imoycxrppxqz

Toegevoegd na 4 minuten:
of op deze site .............

http://www.kompagne.nl/viewProduct.asp?catID=11&pid=669
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja heb nog voor je gezocht, maar het is een speciaal toetsenbord, dus veel goedkoper kom je denk ik niet uit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit is wel een mooi toetsenbord van Apple, zonder nummeriek, heel dun en draadloos, werkt ook op een Windows PC met Bluetooth dongle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas...
-De indeling is niet zoals gewenst - met name de ins, home, page-up, del, end, page-down keys. De pijltjes-toetsen lijken mij ook omcomfortabel klein.
-Wireless wil ik niet.
-Voor zover ik totnutoe Apple-toetsenborden heb geprobeerd in winkels, klikken ze (helaas) nooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja sorry, ik kan niks anders voor je vinden, ik vindt dit Apple toetsebord heerlijk werken.
Maar goed, ik denk dat je alle computerwinkels maar langs moet gaan en vragen of ze zo'n toetsenbord hebben.