Hoeveel watt voor mijn voeding in een game pc?

Hallo, ik wil een nieuwe game pc kopen. Maar ik ben nog niet uit over mijn voeding. Ik weet gewoon niet hoeveel watt ik moet kopen. dit zijn mijn specs(die staan vast)

Cooler Master Cosmos II
Intel® Core™ i7 4790K 4.0 GHz
Cooler Master Hyper 412S koeling
ASUS Maximus VII Ranger
Crucial Ballistix Sport 16GB DDR3-1600
AMD R9 290X 4 GB
SSD Crucial MX100 512GB
2000 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander LG
7.1 Geluidskaart
1Gbit netwerkkaart

Ik denk zelf aan 1000 watt. Maar ja ik hoor het wel van jullie

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de cooler master cosmos 2. Komen 10 fans, 9 120mm en 1 200mm led.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2K
jc54
9 jaar geleden
1000 watt? Ga je er een ijskast van maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou niet onder de 800 watt gaan zitten, dus 1000 watt is niet verkeerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo ijskast??????

Het beste antwoord

Met 700 a 750 watt heb je genoeg.

Je kan meer uitgeven zoals aan een 1000watt zodat je later nog een 2e videokaart kan toevoegen

ps. CPU koeler: DeepCool Neptwin , is beter dan de Cooler Master ;)