Hoe zie ik mijn usb op een imac??

Als ik mijn nieuw USB stick 8gb (echt net gekocht) in me imac doe dan gebeurd er vrijwel niks? ik heb op youtube opgezocht maar dan zeggen ze als je een usb in een imac doet dat het dan gewoon op het bureaublad verschijnt maar dat gebeurd niet :( help me aub het is belangrijk voor school

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De usb verschijnt alleen op het bureaublad als je dat instelt. Dat moet zo: Finder (in menubalk) > Voorkeuren > Tabblad Navigatiekolom > Bij 'apparaten', externe schijven aanvinken. Je kan 'm ook in de navigatiekolom zien, daar staat 'ie ook onder het kopje 'apparaten'.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat geprobeerd wat je zei maar dat werkt niet... en hij kan echt niet stuk zijn want ik heb hem uit de verpakking gehaald en meteen in me imac gedaan om te kijken of die het deed
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (1)

diskutility openen (applications -> utilities -> diskutility)
en check of je 'm daar wel ziet(moet wel of anders stick defect) en formatteer 'm daar met een HFS+ journaled volume.