Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laptop met Windows 8.1 afkoelen?

Is er een manier om dit te doen? Dus zonder een stand met koeling oid,
maar is er geen manier om dit via software te doen? Natuurlijk ,hij wordt niet heel heet, maar het is gewoon dat hij een beetje aan de warme kant is , hij staat al op "Hoge prestaties".
Als het uitmaakt : Toshiba Satellite C50-A-1G6

Toegevoegd na 8 minuten:
Edit:/ Ik laat ook de verluchtingsgaten vrij...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop een "airduster" en spuit je ventilatoren schoon. blijft hij net zo koel als toen hij net nieuw was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de enige manier om je laptop te laten afkoelen is hem even niet gebruiken en hem laten ventileren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een laptop wordt vaak heel heet omdat het niet veel plek heeft om alle warme lucht weg te krijgen. Hij hoeft niet ijskoud te zijn en mag best wel warm zijn. Als je de temperatuur wilt verlagen moet je je schermlicht lager zetten en minder multitasken op je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je schermlicht heeft niets met de temperatuur te maken.
Neem alle adviezen aan die hier eerder zijn gedaan en voeg daarbij dat je dmv een paar kleine blokjes hout je laptop wat hoger op een oppervlakte neer kan zetten. Hierdoor komt de onderkant vrijer te staan, bij mij heeft dit altijd goed gewerkt. En ik gebruikte de laptop de hele dag door op mijn boot voor planning en navigatie doeleinden. De laptop stond daardoor vaak in de zo'n en was de omgevingstemperatuur boven de dertig graden. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding