kun je bedraad internet omzetten in wifi op een hotel kamer?

Wij gaan op vakantie en er is wel bedraad internet omdat wij meerdere laptops hebben willen we graag wifi creeeren op onze kamer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Je kan van je laptop een wifi hotspot maken met het programma Connectify. ComputerIdee heeft er een workshop over gemaakt: http://www.computeridee.nl/workshops/draagbare-hotspot-voor-onderweg

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een router meenemen. Deze sluit je aan op het bedrade contactpunt. Als je de inloggegevens weet logt ieder in met het wachtwoord. Of als je je het wachtwoord niet weetdruk je de reset knop op de achterkant in en iedereen heeft toegang. Ook de buren boven en onder.