Een nieuwe computer? Of toch niet nodig?

Ik wil graag m'n computer upgraden naar of een nieuwe computer of wat huidige componenten vervangen in mijn computer. Omdat ik weinig kennis hierover heb stel ik daarom hier mijn vraag.

Ik houd graag van gamen en wil dan ook de laatste games op de hoogste kwaliteit zetten (of in hoeverre mate dat nog mogelijk is met mijn systeem). Hieronder heb ik mijn huidige specificaties gezet. Wat raden jullie mij aan om te doen? Het liefste vervang ik wat onderdelen uit mijn computer ivm. met m'n budget.

http://valid.canardpc.com/2597827

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Die GPU kan wel een boost gebruiken en vervangen worden (meer dan 256) voorts zou je er nog wat extra/meer RAM in kunnen prikken:

http://www.computerland.nl/a/zcl_08ond/01_vidcard/list.aspx

http://www.computerland.nl/a/zcl_08ond/02_memint/list.aspx

Afhankelijk van je budget kan je zelf bepalen wat jij het belangrijkste vindt en het meeste geld aan wilt uitgeven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Wat zou jij me aanraden? Het budget is toch wel maximaal 300 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, daar kan je heel goed een GPU (minimaal 1 Gb) voor kopen en aardig wat RAM (3 x 8 Gb) EN dan hou je nog heel veel geld over om bij de plaatselijke Chinees een Menu P te kiezen van Pernhanrd! Dan loopt je systeem als een zonnetje (of nog s n e l l
e r!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, bedankt!