Bestaat er in Nederland een speciaalzaak voor PC-toetsenborden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zover ik weet niet. maar de grotere pc speciaalzaken hebben vaak wel speciale hoeken ingericht met allemaal toetsenborden en de specialist daar kan je er genoeg over vertellen!
Cryofiel
9 jaar geleden
Das Keyboard? http://www.daskeyboard.com/model-s-ultimate/

Het beste antwoord

Niet specefiek voor toetsenboarden, ontwikkelingen op het gebied van pc en de kleine winst marges op toetsenboards en muizen betekend dat het vaak de pc zaken zijn die het meeste in huis hebben. Meest in de buurt van een keyboard specialzaak is denk ik de tweakers pricewatch aangezien de meeste modellen hierop vermeldt staan met de winkels die ze verkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op het internet zijn er natuurlijk honderden webshops hiervoor, maar als je per se naar een zaak wilt lijkt me paradigit het beste hiervoor.